zondag 2 augustus 2009

Ψαροπουλα

Vrijdag 31 juli.
Na gisteravond zit ik in kleine dip. Voel me onbegrepen en ondergewaarderd. Lang contact met thuisfront en vrienden op het strand zetten alles in perspectief en bovendien wat is een maand.
Na het gebruikelijke strand en de lunch bij Enigma toog ik naar Phaedra.
Het wordt een drukke avond met bijna een dubbele bezetting.
De griekse gasten worden vriendelijker als ze merken dat ze erg snel geholpen worden als ze vriendelijk tegen me zijn, je hebt natuurlijk altijd leverage.
Een kleine aanvaring met Maria doet Stelios en Christos lachen en ze kiezen mijn kant zodat Maria bij Dora gaat klagen, what else is new?
Heet en griekse familie welkom uit Saloniki die mij vraagt wat voor soorten ouzo er zijn, eindelijk mijn terrein!
Vertel ze de vershillende merken die we voeren en ze vragen mij welke ik prefereer. Zeg dat we Psaropoula prefereren maar dat ik uit NL kom dus wellicht niet voor een Griek een kenner ben. Algehele hilariteit en nieuwe vrienden(tot 01.30 uur).
Na nog wat contact met mijn "katzika" lig ik om 03.30 in bed, wat een dagen!?

1 opmerking: