woensdag 19 augustus 2009

Lifeguard











Dinsdag 18 augustus.
Ik word een beetje brak wakker en begin met veel water en een kop thee, dat voelt al snel beter. Na een koffie en klein ontbijtje bij Argo is het weer "back to normal". Mails beantwoord en blog gemaakt, krant gelezen voor sport en beursnieuws.
Op het strand zit Andreas nu elke dag bij Ron en Beryl, hij spreekt uitstekend engels en heeft een goed gevoel voor humor, Beryl stopt hem elke dag wat toe uit de moestuin die ze hebben.
Hij praat met iedereen en houdt de kinderen bezig met balspelletjes en kayak. Ik denk dat hij de beste reclame tot nu toe is voor SK!
Na lunch en kleine snooze op het strand ga ik weer terug naar mijn kamer en lees mijn boek uit. Het lijkt erop als dat het voetbalseizoen weer gaat beginnen want het plaatselijke team begint aan de tweede serieuze training deze week. Ze dragen groene en gele hesjes, welke zou voor de reservebank zijn?
's Avonds met de taxi naar Agia Paraskevi voor een drankje met vrienden Joris en Ineke van het Lesbian Wildlife Centre. Tegen 11-en ga ik weer huiswaarts, zij moeten 's ochtends vroeg weer op om de dieren te verzorgen. Ik besluit nog een drankje te doen bij Akti en bestel een pizzaatje en een biertje en kijk ondertussen naar europees voetbal. Het valt op dat beelden van voetbal in NL en UK veel beter worden gemaakt, cameras of choreografie(of hoe dat in tv-land ook mag heten) zijn abominabel. Al met al leuke avond. Nog 6 dagen.............

Geen opmerkingen:

Een reactie posten