dinsdag 25 augustus 2009

Ευχαριστούμε (Dank)







Maandag 24 augustus.



Laatste dag voor de familie komt! Met voldaan gevoel en gepaste trots begin ik aan deel 2 van het griekse avontuur, hoewel het natuurlijk geen avontuur meer is. Ik doe relatief vroeg mijn internet en koffie en lig voor 10-en op het strand. Beryl is ziek thuis voor een dag, iets met haar oor. Lach wat af met Andreas en Ron, lees wat en ga voor een relaxte lunch bij Enigma, visje met wat erom heen en een biertje. Nog even terug op het strand maar ga bijtijds terug naar de kamer. Zelfgemaakte yoghurt is klaar voor wanneer Max komt! Ik organiseer alvast wat zaken voor morgen, transferdag. Even getukt en op balkon van ondergaande zon genoten. Zonsondergang toen ik aankwam in juli was om 21.15 , nu om 19.50!

Ik besluit bij Medousa te gaan eten, lekker visje weer met een ouzootje. Ik praat wat bij met Dorien, blijkt ook fervent volger van mijn blog te zijn, en geniet van eten en blik op de haven. Medousa heeft altijd, in mijn ogen dan, het mooiste uitzicht gehad en nog steeds natuurlijk. Om half elf dan nog maar een afzakkertje bij Akti, waar ik nog even kijk naar de 1e helft van Liverpool-Aston Villa. Als in de rust mijn ogen begin dicht te vallen, keer ik terug naar de kamer en duik vroeg mijn bedje in.


Dit is helaas de laatste update van mijn blog, ik heb het met veel plezier altijd geschreven en wist me gesteund door de al of niet geregistreerde volgers. Dank ook aan mijn familie, zonder wiens steun dit sowieso niet had plaatsgevonden, dank aan Phaedra, dank aan Ron en Beryl voor de morele support, dank aan al die anderen die me de afgelopen weken hebben geholpen. Dank aan Amphora Financieel voor de financiële steun tenslotte.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten