donderdag 20 augustus 2009

Aftellen







Woensdag 19 augustus.



Het is grappig te constateren dat er zaken/personen die voortdurend op je pad blijven komen. "Kalimera" een sieradenwinkel in SK werkt al jaren op de lachtstuipen omdat ze 's ochtends nooit open zijn. Ook tijdens de jaren van ons verblijf in SK boven restaurant Marianna's zagen we de eigenaar dagelijks zijn auto parkeren in het straatje tussen Iliotropio en Marianna's. Er is daar een redelijk hoge (betonnen) stoep, dus u raadt het al, veel schade en hilariteit. Nu ik naast het voetbalveld een (boven)kamer huur van Maria, zag ik deze week voor het eerst wie mijn onderburen zijn, ja de eigenaar van Kalimera en zijn vrouw. Ik had het eigenlijk al moeten zien aan de manier waarop de Hyundai Excel geparkeerd stond, maar ze gaan tegenwoordig niet meer met de auto naar het werk dus heb ik niemand erin zien wegrijden of aankomen.

Nog 5 dagen en dan komt vrouw en oudste dochter over, het werd wel tijd. De laatste 4 avonden werken gaan we lachend doorstaan!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten