vrijdag 21 augustus 2009

Jachtseizoen







Donderdag 20 augustus.



Het jachtseizoen is geopend, ik word gewekt door veelvuldig geknal, de favoriete hobby van de Griek. Het Lesbian Wildlife Hospital zal het weer druk krijgen, vrees ik.

Mijn dag verloopt zoals de meeste dagen : fruitontbijt op balkon, internet en koffie bij Argo, strand, lunch bij Enigma en tukkie op de kamer.
Vanavond weer mijn eerste werkdag van mijn laatste weekeinde. Ik ben om 17.30 bij Phaedra en hoor dat Maria inderdaad afgelopen woensdag terug is gegaan naar Athene. Christos gaat vrijdag, morgen dus, naar Athene, en Eleni gaat zondag terug naar Kreta om haar studie proberen af te ronden. Resteert dus Stelios, Ioanna en moi, dat wordt aanpoten! De planken en stellingen voor de festivals liggen weer klaar en ik hoor van Dora dat morgen een groep van 100 russische meisje komt dansen en zingen, waar stond dat in de folder met het programma voor alle festiviteiten?

De avond verloopt soepel, er is niemand die de baas speelt en iedereen assisteert naar kunnen. Klanten komen druppelsgewijs binnen, dat werkt wel zo prettig. Eea lijkt voor 12-en af te lopen, je merkt dat de grote drukte over is en dat, behalve de zaterdag, men relatief vroeg naar huis gaat, totdat er nog en grote tafel om 23.30 arriveert. Ze blijven zitten tot 01.30 en we zitten bij de fontein te geiten en na te praten. Dora en Stelios zijn blij verrast dat ik tot en met zondag werk, om de een of andere reden dachten ze dat vrijdag mijn laatste dag zou zijn. Misschien plakken we de maandag er ook nog aan vast, het zicht op de finish geeft me een enorme focus en motivatie.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten