vrijdag 14 augustus 2009

Droge sherry







Donderdag 13 augustus.



Wederom bijtijds op, kopje thee gezet en heerlijk op balkonnetje yoghurt met fruit genuttigd. Op naar Argo voor de frappé bij het internetten.

Vanochtend komen er zelfs Grieken even praten en bij me zitten, allemaal erg nieuwsgierig wat ik elke dag aan het doen ben. Vervolgens op naar het strand, het is er nog erg stil. Heerlijke temperatuur, lekker gelezen en geklept met Engels stel naast me, gelunched bij Enigma, uitgehoord door Nikki en redelijk vroeg terug naar de kamer, vanavond moet ik weer aan de bak. Vrees het ergste gezien de stilte op het plein van de afgelopen dagen.
Deze avond werk ik met Maria en Eleni, de twee jongens zijn vrij. Tot kwart voor negen is er werkelijk niemand en mijn vrees lijkt bewaarheid te worden. Gelukkig stroomt het dan langzaam vol, 5 tafels met NL-ers, 1 tafel met Fransen(wel een overschakeling weer naar Frans!) en voor de rest Grieken, gelukkig allemaal aardig. De avond verloopt dus toch nog in redelijk tempo en de meesten gaan bijtijds weg. Van de NL-tafels waren er 2 die eerder waren geweest en hun laatste maaltijd nuttigden, morgen is transferdag. Tot mijn verbazing wilde een andere NL-tafel 2 droge sherry (Michel Hamman eat your heart out!) maar settelden voor een halve liter witte wijn.
Kwart voor één terug op de kamer en alles was gesmeerd verlopen!
Oh ja, voor ik het vergeet, ik werd voor het eerst door Mimis terug gegroet, zal het ijs eindelijk gebroken zijn?


1 opmerking:

  1. Hahaha wist niet dat Mimis je op negeerstand had staan. Misschien zoekt hij iemand voor de maand september! :)

    We zijn al begonnen met aftellen!

    XXX Mik

    BeantwoordenVerwijderen