dinsdag 18 augustus 2009

Het strand







Maandag 17 augustus.






Ik word wakker met spierpijn en last van linkerknie maar realiseer me dat dit mijn eerste "vrije"dag is, dus begin ik vrolijk aan mijn ochtendriedel. Vervolgens op naar het strand. Andreas de "liveguard" zit nu bij Ron en Beryl na een korte ruzie bij Chris en Nikki van het "buur"strandje. Chris wilde dat Andreas een luchtbed uit zee ging redden en Andreas vond dat dit niet zijn taak was. Uiteindelijk is Chris zelf in een kayak de zee opgegaan en heeft bij terugkomst de spullen van Andreas uit zijn "kooi" gehaald en op het strand gedumpt. Ach ja het is Griekenland.

Heerlijk getukt op het strand, dat was wel nodig denk ik. Ik heb me voorgenomen om mezelf deze avond te trakteren op een lekkere fles wijn bij Iliotropio en niet te laat naar bed te gaan, een prima vooruitzicht.
Na de lunch nog even op het strand gelezen, vervolgens wat boodschappen gedaan bij Christos(weer één) van supermarktje bij het voetbalveld, hij is de schoonzoon van Omeros.
Aan het begin van de avond bij de Pasiphae geskyped met Max en een tijdje met de beide Vassilis-en gesproken, iedereen was daar nog moe van de bruiloft van zondag! Ook Carla(rep Neckermann) was daar aan het internetten, ze heeft veel problemen met vakantiegangers die fysieke klachten hebben en eerder terug willen, een hoop geregel dus.
Een ouzootje bij Akti (Jorgos) gedaan en op naar Iliotropio. Heerlijk gegeten met een fles Veriki, wel prijzig maar de moeite waard. Net voor ik weg wil gaan, komt Yanni buurten en drinken we nog een afzakkertje en kletsen wat. Schijnt dat er weer redelijk gestookt wordt door Nikki van Enigma, er is eigenlijk weinig verandert in bijna 20 jaar!

1 opmerking:

  1. Nog een weekje en we kunnen met z'n drieen genieten van het strand!!!

    XXX Mik

    BeantwoordenVerwijderen