donderdag 30 juli 2009

Renga eats sardeles

Woensdag 29 juli.
Laatste dag van mijn "vakantie".
Bezoek aan Joris en Ineke te Agia Paraskevi bij het Lesbian Wildlife Centre. Na een hele drukke periode is het nu ietwat rustiger voor ze maar nog steeds 24/7 voor de beessies. Heen en terug met de taxi van Stratos die zegt dat hij iederen kent in SK, maar niet waar mijn kamer nu precies is(of ligt dat aan mijn Grieks?).
Terug op de kamer de pc gepakt en bij Phaedra mails bekeken en blog bijgewerkt. Dora komt gedag zeggen en biedt een frappé aan, deze wordt na 35 minuten pas gebracht met excuses natturlijk. Kon het niet nalaten dat als ik vrij ben de service daar verschrikkelijk is.
Bij Enigma gelunched, mijn eerste sardientjes van de grill. Verder lekker geluierd op het strand en einde middag terug naar kamer.
Ik had afgesproken met het thuisfront te skypen dus zeul de spullen naar Pasiphae en krijg zowaar verbinding, tastisch om weer eens oogcontact te hebben.
's avonds bij Medousa van Dorien en Manolis gegeten, wederom heerlijk!
Nog een afzakkertje bij Akti gehaald, voetbal gekeken en wilde net weggaan toen ik een rondje kreeg van Christos(weer één) van de supermarkt met bijbehorend praatje.
Toch weer laat geworden.................

4 opmerkingen:

  1. Renga ate more than sardeles! Je mist niets hier in NL. We hebben aanstaande zaterdag Gay Pride Parade in Amsterdam, met als primeur het CDA dat meevaart door de k-analen. Is meteen de edge eigenlijk van de parade eraf en krijgt het iets kneuterigs, vind je niet? Gordon en zijn nieuwe sidekick Jamai - je weet wel die pafferige jongen van Idols die van Jim won - gaan op zoek naar "Elvis" in hun nieuw tv programma op de zondagavond. Wordt waarschijnlijk wel een Endemol hit! En voordat je denkt dat NL alleen maar homo news heeft: Morgen beginnen de vuurwerk vrijdagen op Scheveningen.
    Geef mij maar sardeles! En over sardeles gesproken, wordt al gewerkt aan het festival?

    Kat XX

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. haha op vuurwerk na is het alleen maar homo news misschien worden de vuurwerk vrijdagen ook wel door homo's georganiseerd.

    vind het echt leuk dat je dit doet kees toppie

    sorry vorige zat een typ foutje in.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alles wordt opgeknapt en schoongemaakt voor het festival. Het podium staat al of nog van het Agias Annas feest.

    BeantwoordenVerwijderen