dinsdag 28 juli 2009

Keuken


Zondag 26 juli.
Op het strand van Ron+Beryl (Wet 'n Wild) wordt de vlag van Scheveningen ceremonieel opgehangen, zie foto.
Zon en zee voelen heerlijk aan en verlichten de spierpijn. In de loop van de middag begint de wind echt op te steken en wordt het aangenaam warm in plaats van erg warm.
Om 17:00 stipt, waarom toch?, gemeld voor mijn avonddienst. Er werd een drukke lunch verwacht, gevolgd door een rustige avond. Lunch bleek uit 3 tafels te bestaan en de avond was redelijk vol maar goed te doen. De eerste 2 uur was er werkelijk niets te doen en ook nog niemand in de keuken. Ook geen follow-up natuurlijk na zaterdagavond dus zelf maar bij Maria gaan zitten en wat zaken doorgesproken.
Vanavond loopt alles op rolletjes!
De laatste gasten vertrekken net na 12 uur waarna "Happy Birthday" wordt opgezet voor Maria en een grote taart met kaars wordt binnen gebracht. Ze is erg verrast en ingenomen.
Na het derde verzoek van Dora of ik wat wilde eten, heb ik haar gezegd dat ik wel bij de Mimis(grote concurrent) wat ging halen. Dit zorgde eerst voor een lange stilte en shock op haar gezicht dus ben toen maar gaan lachen.
Door de dames uit de keuken verkozen tot beste "Servitoros" !!!
Om één uur terug op de kamer en mijn eerste flesje Georgadi geopend.

zzzzzzzzzzzzzzzz...............

1 opmerking: